Meni
košarica 0

Reklamacije in menjave

Vračilo oz. menjava

V roku 14 dni od dneva nakupa imate možnost vrnitve kupljenih artiklov, ob tem pa ste upravičeni do zamenjave artikla ali povračila denarja.

Artikel, ki ga želite vrniti ali zamenjati mora biti nepoškodovan. Vrnjen mora biti v originalni in nepoškodovani embalaži z vso priloženo opremo.

V roku 14 dni od prevzema paketa, nas pisno obvestite, da odstopate od pogodbe (preko emaila ali pošte) in nam v roku 30 dni vrnite izdelek na naš naslov: Serv-IT, s.p., Rašica 33, SI-1211 Ljubljana-Šmartno. V paket pripišite vaše podatke (ime, priimek in naslov), telefonsko številko ter podatek ali želite artikel zamenjati ali vrniti. Obvezno priložite obrazec za vračilo, ki ga najdete tukaj –> Obrazec za vračilo.

V primeru, da želite vračilo denarja pripišite tudi IBAN številko vašega bančnega računa. V primeru menjave pa pripišite za kateri artikel bi ga želeli zamenjati. Strošek pošiljanja je na strani pošiljatelja. Pošiljke z odkupnino ne sprejemamo.

V primeru, da pisne odpovedi od pogodbe ne prejmemo v roku 14 dni od prevzema pošiljke, vračilo oziroma menjava nista možna.

 

Reklamacija

Na vse elektronske naprave v naši ponudbi imamo najmanj 12 mesecev garancije.

Garancija ne velja v primeru:

  • fizične poškodbe
  • obrabe zaradi uporabe
  • napak, ki nastanejo zaradi napačne, neustrezne in malomarne uporabe artikla

V primeru reklamacije nas najprej kontaktirajte na naš e-mail naslov: info@dlan-it.com

V primeru, da želite artikel vrniti oz. zamenjati, nam ga pošljite na naš naslov Serv-IT, s.p., Rašica 33, SI-1211 Ljubljana-Šmartno. V paket obvezno priložite obrazec za vračilo, ki ga najdete tukaj –> Obrazec za vračilo, v katerega vpišite vaše podatke (ime, priimek in naslov), telefonsko številko ter podatek ali želite artikel zamenjati ali vrniti. 
V roku 14 delovnih dni od prejema vrnjenega paketa na naš naslov, bo artikel ali zamenjan ali bo vrnjena kupnina na dogovorjen način.

V primeru menjave pripišite za kateri artikel bi ga želeli zamenjati. Strošek pošiljanja je na strani pošiljatelja. Pošiljke z odkupnino ne sprejemamo.

 

Izjavljamo, da ne priznavamo nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora.
Na voljo je elektronska platforma za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS), ki je potrošnikom na voljo tukaj.